lunes, 10 de enero de 2011

Comiat....

S’acaba el quadrimestre i és hora de fer balanç del que hem aprés durant aquest.

Quan vaig començar el curs era incapaç de realitzar un muntatge de fotografies o un vídeo, per suposat tampoc sabia fer una web...

Però si que tenia ganes d’aprendre a fer muntatges, ja que els meus amics en feien sobre les fotos de les vacances, dels casaments, etc... i era quelcom que em semblava interessant i que tenia ganes d’aprendre.

Amb la realització de la pàgina web m’he adonat que aquestes noves tecnologies, a les quals no hi sabia accedir i que veia molt llunyanes, no són tan complicades com jo creia i a més són de gran importància per al nostre treball d’educadors. Tot allò que pots explicar i intercanviar en una pàgina web sobre la teva experiència i la teva professió amb gent d’arreu del món, tot allò que pots aprendre i compartir a través de les TIC és moltíssim, molt més del que es pot aprendre si els ordinadors o internet no existissin.

Aquest últim any realitzem les pràctiques alhora que les classes teòriques i, des del meu punt de vista, fa que les últimes quedin més de banda. Des del meu punt de vista han faltat més dies de classe teòrica per a que tots poguéssim aprofundir en la web i en el vídeo, ja que crec que són dos eines que ens seran molt útils quan treballem d’educadors socials. Al cap i a la fi estem a l’era de la informació i això és el nostre futur.

Crec que aquesta assignatura m’ha ajudat una mica a perdre la por a les TIC que eren desconegudes per a mi i que veia súper complicades, com per exemple la creació de pàgines web. La assignatura ha superat les meves expectatives inicials, ja que la meva idea inicial era que treballaríem solament com realitzar vídeos de caire social. Estic molt contenta amb el funcionament de la assignatura en general i amb tot allò que he aprés durant aquest quadrimestre. Llàstima que no hagués hagut més temps!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario